Přímý prodej

Přímý prodej patří mezi nejstarší prodejní techniky na světě. Jde o prodej konečnému zákazníkovi, mimo stálou maloobchodní provozovnu. Zákazník tak má možnost dokonale se s výrobkem seznámit a vyzkoušet si ho. Přímý prodej je také významným poskytovatelem pracovních a podnikatelských příležitostí. Zájemci o přímý prodej mají možnost zahájit svoje podnikání bez velkých vstupních investic Formou přímého prodeje se nejčastěji prodává spotřební zboží například drogerie a kosmetika, produkty zdravé výživy, z velké části se přímý prodej využívá i v oblasti financí, pojišťovnictví a telekomunikací. Obchodník většinou pracuje na živnostenský list a jeho výdělky bývají obvykle nadprůměrné. Způsob odměňování je provizní, tzn. výše výdělku se odvíjí od výše prodejů obchodníka a jeho obchodní skupiny. Je to transparentní a spravedlivý způsob.  V přímém prodeji může být úspěšný každý, kdo má zájem se setkávat s lidmi a komunikovat s nimi. Nemusíte mít obavu, že by jste vykonával tuto práci bez školení a tréninku. Každá solidní společnost, která využívá přímý prodej, poskytuje novým prodejcům velmi kvalitní školení nejen na produkt, ale i na techniky prodeje a jednání se zákazníkem.

 


EURONA CERNY
Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode